Information om leverans
Det är möjligt att få din beställning levererad hem till dig. Detta är den snabbaste metoden när du vill få din beställning hemskickad.
För att skicka din beställning har Ecodor ett strategiskt partnerskap med flera pakettjänster. Vi väljer automatiskt den billigaste och bästa fraktmetoden för dig.
Fraktkostnader anges automatiskt i kassan. Priserna varierar beroende på din hemadress, värdet på din varukorg och den totala vikten på din beställning.
Om du väljer alternativet hemleverans kommer leveransen av din beställning att hanteras enligt följande:
Så snart din beställning är klar för leverans kommer den att skickas med 24-timmars leverans, dagen efter att din beställning har skickats kommer den att levereras till din angivna leveransadress i Nederländerna.
Någon leveranstid kan inte anges härmed. På leveransdagen får du ett leveransbesked från Ecodor, så att du vet att din beställning har skickats. Om du beställer (och betalar) före kl. 17.00 skickas varan samma dag.
Om du angav ditt mobilnummer under beställningsprocessen kommer du att få ett SMS från PostNL med beräknat leveransdatum och -tid.
När du inte är hemma
Om ett paket inte kan levereras till dig måndag till lördag kommer det att erbjudas till dina grannar som standard. Om paketet inte heller kan levereras till dina grannar erbjuds det igen nästa dag (ej på söndagar).
Om du och dina grannar inte heller är hemma vid det andra erbjudandet kommer du att hitta ett meddelande i din brevlåda. Där får du veta på vilket postkontor du kan hämta ut försändelsen.
Ingen leverans till grannar
Om du inte vill ha leverans till grannar kan du be oss att ange “endast hemadress” på paketet (ange detta i kommentarsfältet). I så fall kommer paketet endast att levereras till dig.